pondělí 20. července 2015

Nestíhám....

Už je to pěkně dlouho, co jsem naposledy něco napsal. Bohužel přišli zkoušky, blíží se premiéra divadla a neměj jsem čas něco psát. A když ten čas byl, tak jsem neměl chuť. Já vím, jsem děsnej. Od posledního příspěvku se stalo tolik věcí: Byli jsme s Markét ve Štrasburku (příspěvek mám rozepsaný), s karatistama jsme měli společnou sobotu, což znamená 3x trénink a pak grilování, byli jsme několikrát v hospodě na kneipe tour, Stadtfest v Tübi, návštěva Markéty mamky a čundr s našincema po Švábsku, no strašně hodně. Nevím, jestli to všechno stihnu dopsat. Určitě ne tady v Tübi, ale snad něco dopíšu doma. Ani ne za 2 týdny už jedeme domů a můj pobyt je u konce. No kdyby vás něco cíleně z Tübi zajímalo: doprava, restaurace, kluby, kneipy, tak mi přidejte comment a já sepíšu, co bude v mých silách. Původně jsem chtěl psát informace o Tübingenu jako takovém pro budoucí studenty, ale nakonec se z toho stal můj takovej deník. No musím zamáčknout slzičku. Doufám, že ještě nějaké další příspěvky dodám, ale teď se musím ještě učit, zítra mě čeká zkouška.

1 komentář:

  1. titanium wok - www.titanium-arts.com
    Iron Man: The Wily Wars. Home / titanium iv chloride Sega Mega sporting100 Drive titanium pry bar / Genesis Video titanium keychain Game / Classic Games / Tech Accessories / Accessories / Accessories / Accessories / mens titanium wedding bands Accessories /

    OdpovědětVymazat