úterý 17. března 2015

Start Kurs

16.3.
Dneska nám začal Start Kurs, takže konečně nějaká akce. Ráno nás všechny shromáždili do jedné třídy. Vyfasovali jsme různé brožurky a mapičky a sedli jsme si vedle jedný holčiny. S Markét jsme se o něčem bavili a holčina na nás tak pokukovala. Když jsme se střetli pohledem, tak povídá: "Čau, já jsem Káťa." Hustý, náhodou jsme si sedli k Češce a ještě k tomu od nás z fakulty :D. Asi tak po 45 minutách se začli představovat vedoucí a představili i nás. Dohromady je nás tady asi 80 lidí z 22 zemí. Je to tady dost pestrý. Spousta lidí z Asi, z Jižní Ameriky, všechny možné evropské země, Austrálie + Nový Zéland a i Američani. Těch je tu dokonce nejvíc - 23 :D. Čechů je nás tu 6.

Posléze nám dali test, aby nás rozdělili podle úrovně. Po tom 2 týdenním učení tady jsem si připadal docela naspeedovanej. Test měl 3 části a sloh. Jak jsem začal, jel jsem jak drak. "Vám to tady všem natřu, to budete čučet jak Milan jede!" A jel jsem minulej čas, všechno možný skloňování, zájmena, prostě celá gramatika. Postupně byl test těžší a těžší a když jsem se dostal ke 3. části, už jsem nevěděl vůbec nic. To ani nemělo cenu číst, stejně jsem tomu nerozuměl. A už jsem byl tak vyflusanej, že sloh byla trága. No tak ok, ten konec nic moc, ale začátek jsem měl dobrej, snad dopadnu dobře. Pak nás čekal ústní rozhovor. Šli jsme tam spolu s Markét. Paní se nás ptala, jak jsme se dlouho učili německy a na naše koníčky. Markét zaperlila, když hrdě řekla: "Ich mag stricken!" Paní to fakt dostalo, tenhle koníček nečekala. Markét měla vyhráno. Já něco mlel o karate a udělal spoustu chyb, no hrůza. Výsledky měli být druhý den a Markét se bála, že budeme každý v jiný skupině. No uvidíme jak to dopadne.

Žádné komentáře:

Okomentovat