středa 4. března 2015

Stipendium

Už 2 měsíce marně čekám na stipendium, které pořád nepřišlo. Minulý týden jsem volal na rektorát, co jako bude. Pan se mi velice omlouval, že za to nemůže, že za to můžou ty z ministerstva a že snad v polovině tohoto týdne přijde. Takže já jsem v Německu už od neděle a jako že v pátek co bude to má přijít jo? No bezva. Zbývá mi posledních 35 € tak jsem zvědavej. Ptám se Markét, jestli jí to taky nepřišlo a ona se nemohla kouknout na stav účtu, protože certifikát k otevření mám v počítači já. Dlouhej příběh, nechtějte abych to vysvětloval. Prostě až včera jsme se koukli, jak to s těma penězma vlastně je.

Tak sláva, Markét stipendium přišlo. Jenže nejen její, ale i moje! Jak je to sakra možný! Ok, jsme spolu, takže o nic nejde, ale co kdybych prostě jel jinam. No hlava mi to nebere. Řešení je ale prostý, když jsme si zřídili erasmus bankovní účty, Markét si svoje údaje nechala u mě na stole. No a hádejte čí číslo účtu jsem vyťukal do erasmus přihlášky....

Každopádně jsem moc rád, že se situace vyřešila a peníze máme, takže JABADABA DŮŮŮ

Money? No problem...

Žádné komentáře:

Okomentovat