středa 8. dubna 2015

Malý skok do Prahy

3.4. - 7.4.
Na velký pátek jsme se sebrali a jeli na Velikonoce do Prahy. Cesta byla s naším řidičem pěkně divoká. Uměl to rozjet i na 210 Km/h, takže já seděl vzadu přikovanej a ani se nehnul. I přes kolony jsme do Prahy přijeli včas a já si mohl užít večer v rodinném kruhu.
Celou sobotu jsme strávili u známých v Lípě a večer jsem byl s klukama s gymplu. Bylo moc fajn po tom měsíci vidět známé tváře.
V neděli jsem měl nějaké vyřizovaní v Černoškách a jeli jsme i za babčou. Odpoledne jsem byl nakoupit. Pro naše japonské spolužačky jsem koupil studentské pečeti a pro Rudolfa jsem nakoupil zásobu alkáče na 2 týdny. Večer mě pak čekala další alkotour :D.
Velikonoční pondělí jsem prožil s Katerem a dopolední svačinka v podobě jahod se šlehačkou mi vůbec neudělala dobře. Odpoledne pak už jen přípravy na cestu z5 a večer...hm...zase hospoda.
Za 3 dny v Praze jsem vypil 15 piv. Nepijte to, když je to tak levný :D.
V úterý odpoledne nás čekala cesta do Německa. Jeli jsme s pánem z Blablacar a byl to Němčour, tak jsem byl zvědav, jak to celé dopadne. Přijelo pro nás malinké Twingo (Něco jako Mácův vysavač), které jsme narvali k prasknutí. To víte, Markét si vzala letní oblečení.....;).
Cesta byla dost úmorná, protože jsme byli namačkaní a všude byly kolony. Do Stuttgartu jsme se dostali až v 22:00. Pak se nám stala další nepříjemnost, protože jsme si zbytečně koupili drahej lístek na vlak, tak jsme z toho byli zpruzený. Do Tübi jsme přijeli v 23:20 a byli jsme celý šťastní, když jsme padli do postele.

Žádné komentáře:

Okomentovat