úterý 3. března 2015

První rozkoukání a kolej

2.3.
Tak, vystoupili jsme z vlaku a šli na autobusák. To byl teda strašnej masakr, protože těch stanovišt je tam 12 a vy hledáte bus 754, 828 nebo 826. Podle Google maps jsme měli jet právě jedním z těchto busů a jet na Pauline-Krone-Heim, tam vystoupit a jít asi 2km do kopce. Ty naše kufry byly fakt těžký a říkal jsem si, že na tu naši kolej musí něco jezdit, ale když to říkal strejda Google....
Takto mi to i dnes ukáže strejda google
Každopádně vyhrál selský rozum. Rozkoukali jsme se na místní mapce a našli bus, který má jet až před kolej. A taky že jo! Jeli jsme busem č. 5 a všechno hravě zmákli.

MHD v Tübingenu

Hlavní nádraží a autobusy v Tübingenu

Kufry jsme dotlačili ke kolejní administrativní budově a vše vyřídili. Vtipný je, že když jsme komunikovali s paní koordinátorkou přes email, vždycky jsem jí napsal v angličtině a ona mi odpověděla německy. Takhle jsme si napsali asi 5 mailů. Usoudil jsem tedy, že je to bába, která umí leda tak používat Google translator a není schopna mi odpovědět v ájině. Z paní koordinátorky se vyklubala mladá holčina, která velmi dobře mluví anglicky (asi je nějak předpojatá).

Pokoj nám byl přidělen a čekalo nás setkání s Hausmeister Fröhlichem. To je teda cápek, Velkej fousáč s hlubokým hlasem původem ze Sibiře. Prej, jestli nemluvíme rusky. Když jsme ho vyvedli z omylu, tak se divil, že mi jako Češi nemluvíme moc německy, u nás přece každý musí umět německy ne :D. Jelikož bydlíme nad ním, zakázal nám podnikat párty. Ubezpečoval se, že rádi spíme. Pak nám ale řekl, že párty dělat můžem, ale musíme ho pozvat :D.
Naše kolej

Ložnice

Apartmán máme moc hezkej. Je novej, pěkný nábytek, pěkná koupelna, zkrátka žádnej Strahov jak jsme se obávali (za 455€ měsíčně ještě aby). Jenom žádný nádobí tu nebylo a jelikož jsme si nic nevzali......vzhůru do obchoďáku.
Odpoledne jsem si prošli centrum, je to tu opravdu moc pěkný. Až budu mít trochu víc času, sepíšu celou část jen o městě Tübingen. Zašli jsme taky za hlavní bosskou na univerzitě, která nám naordinovala celej postup pro imatrikulaci, to ale až zase příště :)


Žádné komentáře:

Okomentovat