úterý 17. března 2015

Výuka

17.3.
Dnes nám začala výuka němčiny. Báli jsme se, že každý budem v jiný třídě, protože po tom testu jsem se fakt cejtil a Markét si myslela, že tam měla dost chyb. Nakonec jsme ve společný třídě, takže dobrý. Bohužel (bohudík), v nejhorší třídě. Klasse 1 pro začátečníky.

"Hm, tak jsem jim to teda natřel..."

Výuka je tu dobrá, líbí se mi to. Úči pěkně mluví, je jim dobře rozumět a může se mluvit jen v NJ, AJ je zakázaná, což je pro Australanky a Američany značná nevýhoda. Hrajou se různý hry, kolektivní kraviny atd. Dokonce nám rozdali učebnice němčiny, který jsou podle mě fakt pěkný.
Učebnice

První věc, co jsme dělali. Učitelka napsala na tabuli "Bodensee". "Was ist das?"
No a Milan debil že jo, hned začal mluvit.

"Es ist ein See in Süd Deutschland und es ist zwischen der Schweiz und Östereich."

"Gut Milan, sehr gut. Und was ist See?"

"Hm....es ist......hm....klein Meer?"

Pak jsme dělali gramatiku, minulý čas. No a jak jsem si myslel, že jsem naspeedovanej...jo aha.....vono je to docela jinak. Takže děti, samostudium není vždycky úplně výhra. Ale dobrý, všechno zvládnem :).

Odpoledne bylo papírování, ale jelikož my s Markét už máme všechno hotový, měli jsme odpoledne volný. Alespoň máme čas na domácí úkoly (jj, dali nám domácí úkoly z gramatiky), zařizování online bankovnictví a psaní blogu a tak apod.

Žádné komentáře:

Okomentovat