středa 22. dubna 2015

Mlíkař

22.4.
Na email mi přišla nabídka, jestli se nechci zúčastnit další studie, tentokrát na ochutnávání mléka. No, milovník mléka nejsem, to asi víte, ale za 20€, proč ne. Moc jsem nerozuměl, o co ve studii jde, ale chápal jsem, že jde o ochutnávání mléka. Paní mi ještě volala, že 3 hodiny předtím nesmím nic jíst a 2x se ujišťovala, jestli nejsem alergickej na laktózu.
No přišel jsem tam a paní se mě hned ujala, posadila mě ke stolečku, kde byly krekry, voda, klips na nos a kartáček na jazyk. Paní mi pak na stůl hodila haldu dotazníků, kterým jsem absolutně nerozuměl. Znáte takový ty ukáčka, jak jim někdo něco vysvětluje, oni vůbec nerozumí, ale všechno odkývaj? No tak sem přesně dělal, jen se usmíval a kejval. Dotazník byl fakt těžkej, otázky ve stylu: "Když jste smutný, máte hlad?", "Co vás v životě nejvíce trápí?", Když jste sytý a máte ještě chuť, dáte si ještě?" No děs, luštil jsem to tam s mobilem jak jantar a stejně jsem moc nevěděl. Po 15 minutách jsem to vzdal a začal zaškrtávat podle libosti.
Po dotazníku mi paní přinesla 3 panáky mlíka. No já je do sebe začal kopat a napsal si, který mi nejvíc chutnalo. Nebyl jsem si jistý, jestli to dělám správně a tak jsem se paní pro jistotu zeptal. No samozřejmě že jsem to udělal úplně blbě a neměl jsem posuzovat chuť, ale určit, který mlíko je nejtučnější z těch 3. Tvl já takhle mlíko nepiju a ještě určovat, který je nejtučnější. No ale řekl jsem si, že to nejtučnější bude nejhnusnější. Když jsem do sebe kopnul 6. panáka mlíka, kouknul jsem se, co dělaj ostatní. Všichni měli na nose nasazenej klips a mlíko nepili, jen ho ochutnali a vyplivli do kelímku, který jsem mimo jiné měl také na stole.
"Doprdele, co když to není mlíko a jen nějaká sračka?" Začal jsem panikařit. Pak jsem se ale uklidnil a začal mlíko vyplivovat, jako ostatní. Mimo jiné jsem také ochutnávky zajídal krekrem a čistil si jazyk kartáčkem na jazyk. Přišlo mi to fakt vtipný. Nemám ponětí, co mám dělat, nerozumím téměř ničemu a ochutnávám mlíko, který je hnusný. Už jsem to chtěl zabalit a omluvit se paní, že nejsem správnej ochutnavač, jenže ona mi pořád nosila ty mlíka a usmívala se. Když už jsem byl u 8. série (24. panák), už jsem se hodlal sebrat a odejít, ale paní řekla, že už je to poslední runda. Haleluja! No pak jsem ještě vyplnil jeden rychlý dotazník, kterému jsem náhodou rozuměl a zítra tam jdu zase a ještě v páek :D.
Řeknu vám ale, že dneska jsem si mlíko do kafe fakt nedal.

Žádné komentáře:

Okomentovat