úterý 5. května 2015

Darth Vader aneb Pokusný králík No. 2

3.5.
Jelikož už jsem dobral antibiotika, mohl jsme se zúčastnit 2. experimentální noci v nemocnici. Dneska na mě byli dva, byl tam ještě jeden pomocník jménem Marcus. Začalo to stejně jako minule, vyplnil jsem dotazník, jak se mám a na hlavu mi nasadili elektrody. Tentokrát mi ale na obličej ještě přidali dýchací masku.



1) První pokus spočíval na test čichu. Do masky mi pouštěli různé pachy a já zaznamenával, jestli něco cítím nebo ne. Nejdříve jsem nic necítil a posléze mi pustili takovou jablečnou vůni. Takhle jsem tam seděl asi 10 min a fetoval.  Poté jsem hodnotil, jestli mi to přišlo rozeznatelné, povědomé, jestli mi to vonělo atd.

2)  Další část se zabývala mými zrakovými vjemy. Na monitoru se objevovala červená tečka, buď na levé nebo na pravé straně. Já pomocí kláves X a N měl co nejrychleji označit, na které straně je. To jsem také dělal asi 10 minut a 2x jsem chyboval...no ale snad dobrý, jestli jsem to pochopil správně, tak většinou jsem to zmáčkl za 0,4s.

3) Pak mě čekala asi nejhorší věc, pexeso. No monitoru mi postupně odhalili všechny kartičky (8x8), pak se zase zakryly a já jsem měl k jednotlivému obrázku najít ekvivalent. I normálně jsem blbec na pexeso a ještě s plynovou maskou. No měl jsem dobře jen 60%, ale mohlo to dopadnout hůř. Pak mi ještě jednou pouštěli vůně, opět jsem vše načmuchal bez chyby. Annette mi pak řekla, že je to všechno a můžu jít spát, juchů.  Samozřejmě s připojenýma elektrodama.
O 2 hodiny později mě vzbudili a dělali na mě další pokusy. Řeknu vám, není moc příjemný pocit, když vám 2 lidi kontrolují elektrody na hlavě a mluví mezi sebou německy. Poslali mě se projít na chodbu a že za 20 min budem pokračovat. U počítače jsem zase hrál pexeso. Tentokrát jsem to měl ještě horší, 47%. Jenže pak to bylo ještě horší. Měl jsem ty kartičky otáčet tak, jak byly před spaním. Jejda, no tak teď se ukáže, jestli se ve spánku informace líp uchytí. No, nic moc, bylo to 40%. Když jsem to dodělal, musel jsem zase skládat pexeso, tentokrát ale zase podle 2. vzoru. Řeknu vám, už se mi fakt motalo, kde byl papoušek, židle nebo rajče. Tentokrát na 47%.  No, vyhodnoťte si to sami, jestli má cenu se učit před spaním nebo až ráno...
Po pexesu jsem šel opět klikat, kde je červená tečka. V 02:30 moc náladu na klikání nemáte a už jsem jim tam dost spal, ale říkám si: "Milane, hecni se, klikej jak borec, ať to máš rychlejší jak 0,4s. Výsledek jsem měl stejný jako předtím, 2 chyby. Po pexesu a klikání už byl konec a já si mohl jít zaslouženě lehnout.
Ráno pak umýt z hlavy lepidlo na elektrody. Je taková sádra a jde to děsně blbě dolů. Po sprše byl konec já to v pořádku přežil. Takže až vás někdo vybídne být pokusný králík v psychologické laboratoři, nebojte se toho, za 75€ to stálo!


Žádné komentáře:

Okomentovat